Saturday, August 20, 2016

#RAYA2016


 Assalammualaikum

Sebulan raya dah berlalu dan inilah masanya untuk aku up satu entry pasal raya. Oh, lupa nak up entry pasal roommate UPM. Nantilah aku up ye. Sabarrrrrrrrrrrrrrrrr!

Macam sebelum sebelum ni punya raya. Tak banyak berbeza. Jumpa manusia yang yang wajib jumpa setiap tahun punya raya. Tapi kali ini punya tak dapat jumpa ramai sangat since ramai dah ada commitment sendiri. Aku ni je tanpa hala tuju (taktau nak sedih ke nak gembira. haha). Walaupun tak ramai yang dapat jumpa, tapi meriah tetap meriah. Itu dah buat aku bahagia.

So, bagi up gambar gambar jela ye. :*



Keluarga besar tapi tak lama lagi tambah lagi sorang. 




 GIGS0610
Manusia yang tak pernah membosankan aku. Dah macam adik beradik aku dah :) 


Geng Omega kecuali dua manusia ini (yang ke-3 dari kiri dan yang paling hujung).
Wajib jugak jumpa setiap tahun raya. Cuma kuantiti manusia je yang berubah. Haha


 Last but not least, budak sekolah rendah a.k.a. budak kampung.
Tak berapa rapat tapi bila jumpa meriah jugak jadinya. 

Kisah raya yang tak seberapa tapi bernilai buat aku :*




No comments:

Post a Comment