Friday, July 15, 2016

MINOR THROWBACK : DAK ANGAH TUNANG

Assalammualaikum

Pada tanggal 7 Feb 2016, dak angah dah sah menjadi tunangan seseorang. Finallyyyyy!!!!!!

Hari yang sangat serabut, banyak kerja!
Dan paling sedih, gambar bagi pihak keluarga aku TAKDE!!!!
Dak angah dah book kawan dia suruh jadi photographer dia tapi hampeh! Member dia datang lambat. Datang waktu kiteorang tengah kemas rumah. Se-das jugak lah kene dengan aku. Bhahaha

So, gambar yang bakal aku tunjuk ni aku dapat dari tunang dak angah. 

As usual, tatap gambar ya. :)


 
Pelamin yang di-deco oleh aku dengan dak along.
Gila buruk! Nasib hang lah ngah. 
Hahahaha 







Selamat bergelar tunangan buat dak angah dengan pasangan.
*selagi tak kahwin, selagi tu belum boleh panggil abang. haha

No comments:

Post a Comment