Tuesday, October 21, 2014

I'M BACK!



Here, i'm back!!

See, betapa pemalasnya Nurdalila Husna ni sampai dah berapa bulan dia tak sentuh langsung blog dia ni. Kalau nak ikutkan, banyak gila cerita nak di-share-kan tapi memandangkan aku ni betul-betul malas nak menaip, aku abaikan. Cerita masa bulan Ramadhan lah, masa bulan Syawal lah, masa Farhana kahwin lah, mengonjeng dengan Kak Fizah lah. Tapi serius malas!! Maaf deh, maafkan daku. InsyaAllah, akan aku update sesuatu suatu hari nanti. Tapi meh cek habak awai-awai na. Semester ni cek memang buzy. Banyak gila bapak assignment cek. Kelas tak banyak tapi assignment dia dahsyat. Kalau macam ni, lebih rela kelas banyak. haha. Tapi disini aku kepilkan lah sekeping dua gambar yang bagi aku istimewa sepanjang aku tak update blog ni. ok dah, babai!!! 


 Raya 2014 (My Family tanpa Along sekeluarga. Bukan turn kami :( )


 Raya 2014 (My GIGS)



 Raya 2014( Geng SKT)



Farhana's Wedding


Street Arts (Seksyen 7, Shah Alam)


Pantai Klebang, Melaka


Raya Korban di Kuala Pilah


Blue Lagoon, PD


No comments:

Post a Comment