Wednesday, January 29, 2014

MASJID SELAT, MELAKA



Assalammualaikum.

Kali ini punya entry pula aku nak cerita sikit hasrat hati emak aku. Sebenarnya emak aku dah bagitahu kat aku dah lama dah. Since aku dekat UPM lagi. Emak aku dok cakap yang jiran aku dah pergi situ dua kali dah. Jadi, memandangkan aku dah ada kat rumah, aku cuba cari satu hari dimana semua family aku boleh pergi. Maka, pada 25/1/14, kami berjaya capaikan hasrat mak aku tuh tapi malangnya tak semua dapat ikut. Macam masa kat taman bunga, Along dan adik bawah aku tuh dapat join. Ada hal katanya. Ohhh, maaf, terlupa nak bagi tahu nak pergi mana yerk? Nak pergi Masjid Selat,Melaka. Ala, masjid kebangga warga Melaka tuh. (ehh,suka hati aku je. kihkih). 


Inilah Masjid Selat tuh.



Okey, ini baru intro. Btw, aku tak boleh nak pastikan status gambar aku ni. Nak kata candid, tak candid juga. Entah la. hihi. Macam biasa, aku tak tahu nak karang apa, so, engkorang tatap lah gambar-gambar yang aku dah upload ni ye. 


Ini je yang berjaya pergi. 









Adik aku yang kat belakang tu tengah melayan perasaan. haha






Cinta mati.






Seperti biasa, bersama partner in crime.



Kerana aku terlalu obses dengan namanya laut atau pantai. 
T E N A N G !



Actually, gambar ini diambil sebab aku suka sama bangunan dibelakang itu. Bangunannya seperti bangunan Abu Dhabi. Bagi aku lah. hihi.



So, sampai sini saja. Semkin lama, semakin kebuntuan idea. Harap korang enjoyyy!

 Tukang taip,










No comments:

Post a Comment